УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області

» Діяльність » оголошення » М-14: ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ

М-14: ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Замовник: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області,   69095  Запорізька   обл.,  м.  Запоріжжя, вул. Українська, 50; тел. (06178) 76311;

Характеристика діяльності (об’єкта): планується провести капітальний  ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 500+023 – км 543+925 у Запорізькій області.

Метою робочого проекту є поліпшення експлуатаційної якості існуючої автомобільної дороги та приведення її параметрів до нормативних вимог: тип дорожнього одягу     — капітальний;       конструкція   дорожнього покриття нежорсткого типу;, швидкості і комфорт проїзду, збільшення обсягів транзитних перевезень; підвищення рівнів екологічної та дорожньої безпеки, вдосконалення транспортної інфраструктури Запорізької області. Робочим проектом передбачається капітальний ремонт існуючої мережі дощової каналізації, будівництво нових ділянок дощової каналізації з подальшим спрямуванням поверхневих стоків на очисні споруди, продуктивністю 8 л/с та 15 л/с, для їх очищення; капітальний ремонт трьох мостів: через р. Лозуватка на км 506+667,  р. Обіточна на км 535+632, р. Кільтичія на км 537+295 та  двадцяти трьох існуючих водоперепускних труб на основній дорозі, дев’яти труб під з’їздом. Перевлаштування зовнішнього освітлення ділянки автодороги через м. Приморськ, нового освітлення зупинок та пішохідних переходів поза межами міста, автодорожніх розв’язок, майданчиків  відпочинку.

Впливи на навколишнє середовище при будівництві

Атмосферне повітря – впливає в межах дозволених рівнів (в атмосферне викидаються забруднюючі речовини: азоту діоксид, азоту оксид, сажа, ангідрид сірчистий, вуглецю оксид, бенз(а)пірен, вуглеводні насичені С12 - С19). Результати розрахунків очікуваних рівнів шуму показали, що проведення будівельних робіт задовольняє санітарним вимогам, щодо еквівалентних і максимальних рівнів шуму на території найближчої житлової забудови.

Флора і фауна – негативний вплив відсутній (робочим проектом передбачається благоустрій прилеглої території).

Утворюються наступні відходи: вийнятий ґрунт, господарсько-побутові відходи, тара від будівельних матеріалів, будівельні відходи. Відходи вивозяться за спецпризначенням згідно укладених договорів.

Впливи на навколишнє середовище при експлуатації

Атмосферне повітря – впливає в межах дозволених рівнів. Виконані розрахунки максимальних концентрацій викидів забруднюючих речовин в атмосферу довели, що в двадцятирічній перспективі рівні викидів по жодному з обчислених компонентів на ділянці траси хоча і зростатимуть (із зростанням інтенсивності дорожнього руху), але не будуть досягнуті ГДК після виконання капітального ремонту. Результати розрахунків очікуваних рівнів шуму на території найближчої житлової забудови показали, що експлуатація ділянки автомобільної дороги задовольняє санітарним і екологічним вимогам, щодо шумового впливу для територій житлової забудови.

Внаслідок капітального ремонту ділянки автомобільної дороги будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи дорожніх транспортних засобів, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху.

Замовник і генпідрядник зобов’язуються під час будівництва та експлуатації об’єкта дотримуватись прийнятих у проекті рішень, вимог і правил нормативних документів щодо охорони навколишнього середовища й екологічної безпеки.

Інформування громадськості про планову діяльність здійснювалось шляхом оприлюднення у ЗМІ Заяви про наміри.