Заява про наміри капітального ремонту автомобільної дороги М-14 (км 500-543)
Заява про наміри
капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-14
Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 500+023 – км 543+925, Запорізька область
Замовник: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області: 69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, тел. +38061 787 64 30, е-mail: sad@sad-zp.com.ua
Генеральний проектувальник: ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»: 61045, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 18, тел.+38057 763 10 37, e-mail: office@ipit.ooo
Місце розташування майданчика будівництва: Бердянський район Запорізької області, ділянка км 500+023 – км 543+925 автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог).
Характеристика діяльності (об’єкта). Планується провести капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 500+023 – км 543+925.
Технічні і технологічні дані: Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги протяжністю 43,902 км і приведення її параметрів до II категорії: тип дорожнього одягу – капітальний, покриття – щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20), кількість смуг руху – 2 шт., ширина смуги руху – 3,75 м, ширина проїзної частини – 2×3,75 м, ширина узбіччя – 3,75 м, розрахункова швидкість руху – 90 км/годину (50 км/годину – в межах населеного пункту), розрахункове навантаження на вісь статичне – 115 кН.
Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Капітальний ремонт автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 500+023 – км 543+925 дозволить:
- забезпечити відповідність транспортно-експлуатаційних параметрів автомобільної дороги до нормативних;
- підвищити безпеку руху автотранспорту;
- забезпечити оптимальну швидкість дорожнього руху;
- створити нові робочі місця.
Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві iексплуатації) на навколишнє природне середовище:
Вплив проектованого об'єкта на природне середовище носить тимчасовий і постійний характер. Тимчасовий характер впливу пов'язаний з роботами по проведенню капітального ремонту. Тимчасовий вплив оцінюється як допустимий.
З метою забезпечення нормативного стану довкілля та мінімізації тимчасового негативного впливу під час капітального ремонтуавтомобільної дороги державного значення передбачається виконанняприродоохоронних заходів.
Відходи виробництваi можливістьïxповторноговикористання, утилізації, знешкодженняa6oбезпечногозахоронення: будівельне сміття, побутові відходи — утилізація a6o вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів; відходи металу — переробка a6o повторне використання.
Обсяг виконання OBHC: у відповідності з ДБН A.2.2-1-2003 «Склад i зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (OBHC) при проектуванні i будівництві підприємств, будинків i споруд».
Участь громадськості - з матеріалами проекту i OBHC можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою Замовника.