УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області

» Прес-центр » новини » Будівництво Автотранспортної магістралі: роботи ведуться водночас на 8 об’єктах. Що вже зроблено?

Будівництво Автотранспортної магістралі: роботи ведуться водночас на 8 об’єктах. Що вже зроблено?

24/7 — саме в такому режимі ведуться роботи на будівництві Автотранспортної магістралі через річку Дніпро у Запоріжжі, до складу якої входять два позакласних мостових переходи.

Наразі на будівництві задіяно 389 працівників генпідрядного та субпідрядних підприємств.

Таким чином, роботи просуваються, як на балковому мосту (низовій частині) — спорудах № 3, 4 та 5, так і на вантовому — спорудах № 9 та 10, а також на залізничному шляхопроводі (по вул. Тюленіна, на під’їзді до мосту Преображенського) — споруді № 18 та з’їзді з вантового мосту — споруді № 16.

І, звичайно ж, у цілодобовому режимі мостобудівники працюють у колисці будівництва запорізьких мостів — на будівельному майданчику № 1 в районі Кривої бухти.

Що саме роблять на об’єктах

Вже невдовзі на низовій частині балкового мосту підрядники розпочнуть перший етап поздовжнього насування прогонової будови на споруді № 4. Для цього зараз продовжуються роботи зі збирання аванбеку та проводиться монтаж перекочувальних пристроїв на опорах мосту. Секція прогонової будови четвертої споруди вже зібрана та готова до насування.

На спорудах №№ 3 та 5 - це підходи до балкового мосту - наразі ведуться роботи з укрупнення прогонових будов.

На споруді № 9 -  підход до вантового мосту - мостобудівники виконують роботи з влаштування основи під тимчасові опори, на яких в подальшому буде змонтована прогонова будова. Для цього робітники підрядних підприємств вже занурили дві палі на глибину 7 м під водою для однієї тимчасової опори, та готуються для влаштування двох паль для другої опори.

На вантовому мосту - споруді № 10 - мостобудівники за допомогою плавкрану LK-800 вже встановили дві тимчасові монтажні опори. На будмайданчику з правого берега Дніпра (з острова Хортиці) наразі накопичують металоконструкції прогонової будови споруди (прогін 6-7). Водночас підрядники виконують роботи з ремонту крана TEREX.

На з’їзді з вантового мосту - на будівельному майданчику споруди № 16 - також продовжується накопичення металоконструкцій прогонової будови споруди.

Виконаний вже чималий об’єм робіт й на залізничному шляхопроводі, що веде до мосту Преображенського з боку вулиці Тюленіна. Там робітники перенесли парну та непарну залізничні колії. Ці тимчасові колії змонтували в обхід існуючих на період будівництва шляхопроводу, який забезпечить заїзд на новий міст з вулиці Тюленіна.

На будмайданчику в районі Кривої бухти, де, як вже охрестили містяни, народжується запорізький міст, вже зібрано дві секції прогонової будови вантового мосту, які чекають на транспортування до споруди № 10 та монтаж. Мостобудівники наразі працюють над укрупненням третьої такої секції.

Паралельно працівники укрупнюють металоконструкції тимчасових опор, на які будуть змонтовані секції прогонової будови мосту. Також на будмайданчику продовжуються роботи з монтажу та облаштування викочувального пірсу.