УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області

» Прес-центр » новини » Про хід будівництва Автотранспортної магістралі: що зроблено

Про хід будівництва Автотранспортної магістралі: що зроблено

Будівництво Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя — є флагманом президентської програми “Велике будівництво”. З моменту відновлення робіт на запорізьких мостах у 2020 році, будівництво ведеться безупинно.

Так, станом на 12 листопада 2021 року, роботи активно ведуться на 14 спорудах, одній транспортній розв’язці, на будівельному майданчику в районі Кривої бухти та на об’єкті будівництва комплексу воєнізованої охорони залізничного мосту.

На даний час зусилля генпідрядника зосереджені на будівництві вантового мосту. На верховій частині (споруда № 10-в) мостобудівники вже завершили бетонування пілону та розпочали монтаж вант. Наразі, змонтовано тринадцять канатів. Також на верховій стороні мосту виконуються роботи з монтажу та зварювання закладних деталей під перильне огородження.

На низовій частині вантового мосту (споруда № 10-н) мостобудівники виконали роботи з бетонування першої захватки третьої та  четвертої “ноги”.  Йдуть підготовчі роботи до бетонування другої захватки третьої “ноги”. На сьогодні, несамохідним плавкраном LK-800 вже виконано монтаж четвертої секції прогонової будови низової частини мосту.

Задля того, щоб відкрити рух транспорту верховою частиною вантового мосту, необхідно завершити будівництво споруд, які виконують роль під’їздів та з’їздів з мосту. Так, роботи активно ведуться на спорудах №№ 11, 13, на підпірній стінці транспортної розв'язки № 3, а також на прямолінійній та криволінійній естакадах споруди № 14.

На криволінійній частині споруди № 14 вже виконано роботи з монтажу бордюрного каменю, з нанесення гідроізоляції на карнизі споруди та влаштовано гусасфальт на карнизах, а також плиті проїзду.  В той же же  час на споруді № 13 вже виконано роботи з монтажу бордюрного каменю та перильної огорожі, нанесено гідроізоляцію та влаштовано гусасфальт на тротуарі та проїзній частині споруди. Наразі там виконуються роботи з монтажу бар’єрної огорожі.

На споруді № 11 виконано роботи з монтажу бордюрного каменю та перильної огорожі, нанесено гідроізоляцію, а також влаштовано гусасфальт на тротуарі та службовому проході.

На транспортній розв’язці № 3 (підпірна стінка) вже виконані роботи з влаштування з’їзду зі споруди № 14 на Прибережну магістраль.

Паралельно підрядники ведуть роботи й на з’їзді з низової частини вантового мосту — на споруді № 16. На сьогодні, вже змонтовано всі заплановані 36 блоків. Виконуються зварювальні  роботи. 

На низовій частині балкового мосту (споруда № 4-н) та підходах до нього (споруди №№ 3-н та 5-н) теж кипить робота. 

По споруді № 4-н ведуться роботи з опускання прогонової будови мосту на опорні частини. 

На споруді № 5-н завершено роботи з бетонування плити проїзду. Наразі там триває процес встановлення анкерів на тротуарах під бар’єрну та перильну огорожу.

На споруді № 3-н мостобудівники виконують роботи з армування 5-ї захватки та з монтажу опалубки 6-ї захватки прогонової будови.

На естакаді над кільцем на острові Хортиця (споруда № 6) наразі підрядники ведуть роботи на верховій стороні споруди. Там вже завершено роботи з влаштування покриття проїзної частини, й наразі виконується встановлення анкерів на тротуарах для бар’єрної огорожі.

Також ведуться роботи й на підході до низової частини вантового мосту з боку острова Хортиця (споруда № 9-н). Наразі там виконуються підготовчі  роботи до бетонування третьої захватки плити проїзду.

На споруді № 18 — а це залізничний шляхопровід — підрядники виконують роботи зі встановлення опалубки для бетонування відкрилків опори № 4. Ведуться роботи з армування ростверку опори № 3. 

Активно ведеться й зведення комплексу воєнізованої охорони залізничного мосту (ВОХР). Там вже виконано влаштування фундаментів вартового приміщення та господарської будівлі охоронного комплексу. Наразі ведуться роботи з мурування стін.

На будівельному майданчику в районі Кривої бухти мостобудівники наразі вже завершили збирання останніх 11-ї та 12- ї секцій. Ведуться роботи з антикорозійного захисту. 

Роботи на будівництві Автотранспортної магістралі й надалі тривають в режимі NON-STOP. Наразі задіяно понад 600 мостобудівників.