Мостовий перехід через р. Суха Балка на автодорозі М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта, км 322+821 було побудовано орієнтовно в середині 50-х років ХХ сторіччя. Реконструкція моста орієнтовно відбувалася у 60 – 70-х роках минулого сторіччя. Треба зазначити, що з того часу і до тепер капітальний ремонт мосту не виконувався. В результаті проведеного комплексного обстеження були зроблено висновки, що мостовий перехід знаходиться в аварійному стані та потребує негайного ремонту.
Станом на 21 грудня 2018р., на об’єкті виконання робіт з капремонту мосту через р. Суха Балка, вже проведено роботи з влаштування ригелів на опорах №1-2, забетоновано монолітні підферменники. Також, завершуються роботи з відсипання конусів дренуючим ґрунтом та виконуються роботи з їх укріплення.
На початку робочого тижня, начальник Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Андрій Івко проінспектував об’єкт капітального ремонту автомобільної дороги М -18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км322+700 - км323+022 (мостовий перехід через р. Суха Балка).
Сезон активних дорожніх робіт 2018 у Запорізькій області вже завершено, але мостобудівники продовжують виконувати заплановані будівельно-монтажні роботи поки їм дозволяють нині існуючі погодні умови.
Станом на 22-ге листопада 2018р., на замовлення Служби автомобільних доріг у Запорізькій області підрядним підприємством ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» на об’єкті капітального ремонту мосту через р. Суха Балка роботи тривають в щоденному режимі. На сьогодні вже завершено роботи з влаштування ростверків та стійок на опорі №1. На опорі №2 вже влаштовано тампонажний шар бетону, наразі тривають підготовчі роботи до бетонування ростверку. На опорах № 3 та №4 влаштовано конструкції підферменників.
Станом на 12 листопада 2018р, на замовлення Служби автомобільних доріг у Запорізькій області підрядним підприємством ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» на об’єкті капітального ремонту мосту через р. Суха Балка вже завершено роботи з влаштування ростверків та стійок на опорах №3 та №4. Наразі, на цих опорах тривають роботи з монтажу ригелів. На опорі №1 проводяться роботи зі зрубування голів паль та з влаштування ростверку. На опорі №2 розпочато роботи з влаштування шпунтового огородження.
Нагадаємо, роботи на об’єкті капітального ремонту автомобільної дороги М -18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 322+700 км 323+022 (мостовий перехід через р. Суха Балка) було розпочато 9 серпня 2018 р. В ході підготовчих робіт було проведено роботи з влаштування тимчасової об’їзної дороги та влаштовано тимчасове будівельне містечко.
Так, станом на 19-те жовтня 2018р., на замовлення Служби автомобільних доріг у Запорізькій області підрядним підприємством ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» на об’єкті капітального ремонту мосту через р. Суха Балка на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта, км 322+700 – км 323+022, проводяться роботи з бетонування ростверку опори №4, а також з зрубування голів паль. Крім того, на підходах до мосту субпідрядним підприємством ТОВ «Ремшляхбуд» проведено роботи з фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на підходах до мосту, загальною протяжністю 130 пог. м. Наразі, розпочато роботи з влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону.
Так, станом на 11-те жовтня 2018р., на замовлення Служби автомобільних доріг у Запорізькій області підрядним підприємством ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» на об’єкті капітального ремонту мосту через р. Суха Балка на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта, км 322+700 – км 323+022, виконано роботи з забивання 96 залізобетонних паль під 4 опори. Завершено роботи з влаштування шпунтового огородження на проміжній опорі та стояні. Проводяться роботи з влаштування ростверку стояну. Крім того, відсьогодні підрядником вже проведено роботи з влаштування тампонажного шару бетону, загальним обсягом 50 м3.
На об’єкті капітального ремонту автомобільної дороги М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта, км 322+700 – км 323+022, завершено роботи з демонтажу існуючого мосту через р. Суха Балка.